donderdag 7 augustus 2014

Vertrekken!


Op dit moment zit ik op het vliegtuig (12:04), 7 en een half uur vliegen, dit gaat nog een fijne vlucht worden! Straks hier meer over.
Ik zal eerst nog vertellen wat er de voorbije week is gebeurd. Dus zoals ik in mijn vorige blog had vermeld moest ik naar de ambassade gaan voor mijn visum. Gelukkig had ik alles in orde en om mijn visum vroeger te krijgen zou er de mogelijkheid zijn om deze zelf op te halen ipv dat ze het opsturen. Bij het kleine 'interview' vroeg ik of ik mijn visum mocht komen ophalen, bleek dat er een probleem was met visum goedkeuring en kon het 2 weken duren eer ik mijn visum zou hebben!! Dit zou dus beteken dat ik niet de 7de kon vertrekken en dat zou niet goed uitkomen voor mijn school daar.. GEWELDIG! Ik heb mijn organisatie gebeld maar zij wisten van het probleem en zouden het proberen te regelen. De dag erna werd ik gebeld en zeiden ze me dat ze mijn visum en paspoort meenemen naar de luchthaven, alles was al in orde. 
Nu twee dagen voor mijn vertrek, belt mijn organisatie of ik het niet zag zitten om geïnterviewd te worden voor het journaal, eeuh nee? Liever niet.. 
Maar te vergeefs vandaag toen ik aankwam in de luchthaven stonden ze daar allemaal met hun cameraploeg, allemaal wenende jongeren en ouders te filmen, en voor dat ik het wist werd ik geïnterviewd.. Ik denk dat ik 10 keer heb gezegd dat het een geweldige ervaring gaat zijn met een knal rood hoofd. 
Het afscheid nemen was moeilijk, ik denk niet dat er iemand is droog gebleven, maar ja dat hoort erbij he :) bij het inchecken bleek dus dat er geen plaats was en zouden ze me afroepen bij de gate.. Daarna werd ik ook nog helemaal gefolieerd en alles uit mijn rugzak werd eruit gehaald , geen idee waarom. Ik heb een plaats gekregen, jammer genoeg niet business maar gewoon een economic seat, doeme! 
Op dit moment zit ik dus in de vlieger en zal ik mij moeten bezig houden met spelletjes te spelen op de ipad, want ik het geen cool tv'tje voor mij waar er leuke films opstaan die ik dus nu allemaal niet kan zien.
Voor de rest kijk ik enorm uit naar de 3 dagen in NY en natuurlijk ook naar mijn gastfamilie in Arkansas. 

Lieve mensen, ik ga het hierbij laten voor vandaag :)
Until next time!!
Sophie x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten