woensdag 13 augustus 2014

Welcome to Arkansas

 
Aangezien ik nu dus al een paar daagjes in Arkansas, heb ik de buurt al een beetje kunnen verkennen. Het land is zoals echte cowboys, een huis met een grote weide erom heen, een paar honden en natuurlijk paarden, koeien en soms schapen. Ze praten hier ook met zo'n accent dat je echt moet luisteren om het te verstaan. Mijn gastmama haar accent valt nog mee maar de vader is echt verschrikkelijk. 
In Arkansas roken ze niet maar proppen ze snuff in hun mond, het is een tabak-achting prop dat ze van voor in hun lip steken. Daarna spugen ze hun speeksel uit in een flesje, je kent het wel van de films. 
De huisdieren worden niet vertroeteld zoals ze hier zijn, de honden mogen nog niet eens aan je kleren snuffelen of ze worden al weggestuurd, really sad. De hond dat ze hier hebben is buiten en blijft daar ook, en blaffen mag hij al helemaal niet.
In elk huis hier zal je ook wel een rendier aan de muur zien, ja ze hebben ze zelf neergeschoten. Ze leven hier overal en eten de planten op. Ik heb er zelf nog geen gezien, ale toch geen levende. 
Het huis war ik in leef, ligt echt 80 meter van de school en raad eens! Ze brengen je echt met de auto tot daar! Te voet gaan is not cool. 
Zie je dat gebouw vanachter? Ja dat is de school.

Het eten hier is echt veel te zoet, of er zit te veel kaas in. Hoeveel verschillende geraspte kaas ze hier hebben, echt niet normaal! De Duitse student en ik hebben ervoor gezorgd dat er genoeg water is en fruit haha. 
Ik zal nog zen par foto's hieronder zetten van het huis en van de huizen van de omgeving. (Zal er nog meer trekken voor mijn volgende blog) 
Morgen ga ik ook naar school, met de auto natuurlijk, om mijn uurrooster te kiezen, ben benieuwd.

Until next time,
Sophie x

 Living
 Living
 Weide






1 opmerking: