zondag 10 augustus 2014

Vliegen vliegen vliegen


Oké het is vandaag de 10de en dat betekend dat ik mijn gastgezin ga zien vandaag!
De drie dagen new york waren echt heel fijn, we waren maar met 3 Vlamingen en de rest waren er Walen, Fransen, Australiërs en Italianen. Ik denk dat we zowat alles gedaan en gezien hebben wat je zou willen doen in new york.. (Ben te moe om het op te sommen) 
Terug op het vliegtuig op weg naar Chicago, ik moest om3 opstaan!! en daarna heb ik mijn volgende vlucht naar little rock in Arkansas. Aangezien niemand mij verwittigd had dat het een uur tijdsverschil was, was ik dus helemaal overstuur omdat ik dacht dat ik mijn vlucht had gemist... Toen ik eindelijk op het vliegtuig zat had hij nog een half uur vertraging, kon niet beter! Na een uur vliegen in een inie minie vliegtuig lande ik eindelijk in little rock. De twee gastzussen stonden mij op te wachten er een welcome home bord dus dat was wel leuk. We zijn naar huis gereden en tot zover zit ik dus :) 
Volgende week begint school dus dan zal ik veel meet te zeggen hebben, en zoals je kan zien heb ik vandaag niet de concentratie om iets fatsoenlijks te type.. 

Until next time,
Sophie x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten